ForestJym Inviato 19 Febbraio 2020 Condividi Inviato 19 Febbraio 2020 (modificato) A chi non ha mai sfiorato l'idea di riassaporare l'emozione del gioco anni 90,..."Wario Land" per Game Boy, uno dei miei preferiti...ogni tanto ci gioco ancora!!! Sempre più possibile grazie all'aggiornamento del magnifico emulatore multi piattaforma mGBA di Vicki Pfau che è arrivato alla versione 0.8.1. Questo emulatore è realizzato per Windows, MacOS, Ubuntu, Nintendo 3DS, Nintendo Wii, Playstation Vita e da questa release anche per Nintendo Switch! VERSIONE 0.8.1: GB Serialize: Fix timing bug loading channel 4 timing GBA: Fix multiboot entry point while skipping BIOS GBA BIOS: Fix undefined instruction HLE behavior GBA DMA: Fix invalid audio DMA parameters GBA Memory: Misaligned SRAM writes are ignored GBA Serialize: Fix serializing DMA transfer register GBA Serialize: Fix audio DMA timing deserialization GBA Video: Fix OAM not invalidating after reset (fixes #1630) GBA Video: Fix backdrop blending on lines without sprites (fixes #1647) GBA Video: Fix OpenGL sprite flag priority Core: Fix race condition initializing thread proxy Core: Fix integer overflow in ELF loading FFmpeg: Fix crash when -strict -2 is needed for vcodec or container FFmpeg: Disallow recording video with no audio nor video GBA: Automatically skip BIOS for multiboot ROMs Qt: Only dynamically reset video scale if a game is running Qt: Fix race condition with proxied video events Qt: Fix color selection in asset view (fixes #1648) Qt: Fix missing OSD messages Qt: Fix crash unloading shaders Qt: Fix toggled actions on gamepads (fixes #1650) Qt: Fix extraneous dialog (fixes #1654) Qt: Fix window title not updating after shutting down game Qt: Fix GIF view not allowing manual filename entry Qt: Fix non-GB build (fixes #1664) Qt: Fix pausing Qt Multimedia audio (fixes #1643) Qt: Fix invalid names for modifier keys (fixes #525) SDL: Refresh stale pointers after adding a joystick (fixes #1622) Util: Fix crash reading invalid ELFs VFS: Fix handle leak when double-mapping (fixes #1659) FFmpeg: Add more presets Qt: Fix non-SDL build (fixes #1656) SDL: Use DirectSound audio driver by default on Windows Switch: Make OpenGL scale adjustable while running mGBA 0.8.1 Windows 32/64bit [d]https://www.nonsologaming.com/resources/mgba.244/[/d] mGBA 0.8.1 Nintendo 3DS [d]https://www.nonsologaming.com/resources/mgba.246/[/d] mGBA 0.8.1 Nintendo Wii [d]https://www.nonsologaming.com/resources/mgba.247/[/d] mGBA 0.8.1 Nintendo Switch [d]https://www.nonsologaming.com/resources/mgba.245/[/d] Modificato 30 Agosto 2020 da DraftmanCorp Link al commento Condividi su altri siti Altre opzioni di condivisione...
Messaggi raccomandati
Crea un account o accedi per lasciare un commento
Devi essere un membro per lasciare un commento
Crea un account
Iscriviti per un nuovo account nella nostra community. È facile!
Registra un nuovo accountAccedi
Sei già registrato? Accedi qui.
Accedi Ora